2005 年 11 月 30 日 星期三
冇返學.. 係屋企訓左一日.. 冇心情想返... 唔開心呀...x100
冇返學..
係屋企訓左一日..
冇心情想返...
唔開心呀...x100
2005-12-05 01:13 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]