![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 11 月 29 日 星期二
今日有人話請打機.. 比佢地叫我唔好返.. 去左m記食野.. 咁就去左打機.. 打到11點就搭車落yl去左京拿打左陣機.. 又去左game..跟住我地3個就去左食野.. 食完盲 去穩april佢地.. 叫曬佢地唔好返學.. 玩到6點左右... 就搭車返中心啦.. 到左10點就回家食飯睇下電視.. 同杰傾電話..又同亂毛傾電.. 咁就過左一日啦.. 我都覺得今日有d野咖啦..咁樣都好既.. 做人要開心d>
2005-12-05 01:19 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||