![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 12 月 5 日 星期一
今日8點20先起身..8點40就出左去啦..咁就一齊返學啦..見到estella..去左買早餐..late左9點40左右先返到去..咁我就訓覺啦..又聽下歌..做下其他野咁啦..lunch..就去左打機啦我地3個..1點35先返到去未食野..ka咁係break既時間我地3個就落左去買野食啦..返到去冇咩聽佢講...不過做曬..我真係好勁..哈哈4點30就放左啦..我就同家姐一齊搭車返去啦..返到家玩左陣電腦..睇左陣電視就食飯啦..食完就做下d pa..睇電視..同april傾電咁啦..依家係12:06...april happy birthday--唔知今日幾點先訓到呀...kaka^^
2005-12-06 12:02 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||