| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 9 日 星期五

今日8點幾起身..整好野就去左搭車返學啦..呀佩今日唔返..得返我同家姐2個一齊返..去到都係9點2..咁我就同家姐去左食早餐啦..食完就上去啦..今日上出入口...好正呀..上午得12個返..家姐係到玩..聽歌..訓覺...我就聽下歌同埋上堂聽書..好乖呀...12點30就放lunch啦..我地就同呀衡同另一條仔一齊去食lunch..食完就返返上去...又聽佢講書..依家得返8個返..好多都走曬..我就自己坐係前面好比心機咁聽書..家姐就一個坐係後面聽music啦..上左一陣呀sir就同我地傾左陣計...呀sir話23號上佢堂個時開christmas party..跟住estella就話我個日生日啦..呀sir佢唔信..我就比左我id card佢睇啦..佢就話真係wo...跟住佢話買生日cake比我呀個日..好開心呀xdd..本身諗住個日下午唔返..依家呀sir幫我開party..所以依家都係返啦..哈哈^^..再上多左陣堂..4點3好想快d放..我就同呀sir講話放啦..我就叫左個人入黎點人啦..咁就可以早d放啦..哈哈!!!放左就去左中心同家姐..去完我就自己一個回家啦..咁我就打比你啦..你叫我返到去打比你..但係你訓左..咁我就玩左陣電腦..change我既日記整令令佢...同呀car chat..咁就食飯啦..就睇下電視..你打左次比我話你返左屋企..跟住又話打比我但係冇打LOR..
我就再去睇電視..同lumlum chat啦...今日就係咁啦!!!
ps""唔開心呀...
2005-12-09 07:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|