![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 12 月 13 日 星期二
今日冇返學..同家姐佢地出左yuen long打機..打打打打打....到左1點我地就去左南安..上去篤左陣..就見到呀庭啦..咁我地篤到1點30左右..就去左neway..但係要等到2點幾...so我地冇唱到..就去左食野啦..食完就落返去games..打到5點幾..咁我就搭車返去tin shui wai..去學jass..根住再返g.o.f...返到10點左右..我就返去食飯飯啦..再睇多陣tv..bath..我就訓覺豬啦..
2005-12-15 10:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||