| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 19 日 星期一

今日又係8點起身..整野..咁就去搭車等埋家姐就返學啦..lunch就一齊4個去食野..到左放學就去左穩kiki..因為今日去bbq..不過唔知有咩野人去..kaka"穩到kiki..佢地仲未搭車..咁我就同kiki行左陣先..行左好耐..佢地都未打比我地..咁我地就打比佢地啦..點知佢地話去到..仲買緊野..咁我就同kiki去左搭車去啦...去到緊係傾計啦..好耐冇見佢地啦...哈哈..好開心呀..咁今日就有我..kiki..tung..sell..燕燕..小明..呀肥..彬彬啦..就係咁多個啦..咁我地就係咁燒..燒完..仲有野食係到..咁我地就玩game..lost左要食..食得最多係呀sell呀...哈哈..真係好好玩呀..咁我地玩到11點幾就走左啦..一齊搭車走..走個時就同asser傾電話..傾到冇電..哈哈...咁再傾多陣..我就訓左lu..今日就係咁啦..好開心呀..
2006-01-12 06:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|