2006 年 1 月 5 日 星期四
今日2點先起身就去左食野..食完就睇電視..玩下電腦咁..6點幾我食飯先..食完我就出左去..同呀慈一齊行去返學...放左學就睇下電視咁.. 唔知點解我今日成日訓覺都諗起你..整到訓唔到...我覺得我真的喜歡了你 =3=
2006-01-12 06:38 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]