![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 12 月 23 日 星期五
今日訓到10點幾..跟住去左同我呀MUN去食野..食完我就等埋呀佩一齊返學穩家姐..去到鋤D..到左1點30我地就行上去一齊返學啦..返到去佢地就整野..家姐就陪我去出面煲煙..佢地就打比我地..咁我地2個就入返去啦..許願..食CAKE..好開心呀..XDD..食完佢地就送PRESENT比我啦...咁我地就玩左好多個GAME..好好玩呀..咁我地就玩到4點30就走啦...呀SIR買左包煙比我啦..KAKA..咁我就家姐同埋ESTELLA一齊走啦..返到屋企MUN就幫我開PARTY..咁就食下..玩下咁..又同下老公仔..呀林..呀新個D傾電電..過多左陣睇埋電視..1點幾我就去左訓覺覺豬啦...
2006-02-08 07:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||