| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 24 日 星期六

今日9點幾起身..10點15就出左門口啦..我去左呀car屋企令野先..根住我就DATE左家姐10點45係OK等...一齊行過去..等左好耐先有車..去到個度12點幾啦..老公就話有人係MTR等我地叫我地過去..去到MTR就見到佢地..咁就一齊行過去NEWAY啦..去到得我地4個..其實仲未黎..咁我同家姐就去左TOLITE啦..我地出返黎佢地先黎到..咁我地就去左唱K啦..開頭asser冇入黎..後黎入返黎啦..佢黎到我同佢都冇講野..我就send野問佢做咩唔講野..佢就話好TIRED..我地又係到玩鋤D..家姐就勁係到唱歌..玩玩下我又唱下..跟住老公佢玩..本身好想唱..都冇咩唱到..因為要睇老公玩..玩左睇..呀酒唔知同老公話D咩..根住呀酒就叫呀林做野..但係呀林聽唔到..呀酒就好大聲咁講話令CAKE..唱多左陣..佢地就唱生日歌比我聽...有CAKE..好開心呀..XDD..咁我地唱到6點幾就走人啦..去左打機..打完機就去左調景嶺老公令野比人..去到個時發生左D咩..唔講啦..好唔開心..好撚後悔..唔想再提..走左..但係返返過去..咁家姐就去左穩呀HILL啦..我就同佢地咁多個一齊去BBQ啦..佢地整左好耐都唔知點..到左9點幾10點先去買野...買完就去左搭車去啦..去到個度呀新佢地係咁陪我...同我傾計計..過多左陣ASSER同佢D細佬都黎左啦..佢地就係咁燒..燒完又比D我食..食得都好飽呀..不過有好多都係仲係COLD咖..哈..12點幾左右..我就陪呀虎去左買酒啦..返到去就到個時呀虎叫我陪佢一齊傾計,,我本身唔想..但係佢係咁叫我去..咁我咪同佢傾下LOR..咁到我地行返過去個時佢地就走啦..咁我地就過左將軍澳坐左陣..佢地有D就入左去網吧..過左陣就去左PARK..好唔開心呀..好對唔住ASSER呀..後黎呀虎幫我問ASSER野..ASSER話55%好..45%諗下..但係呀虎就同我講45%好..55%諗下..個時好唔開心..我就係咪係到大叫ASSER..ASSER過左黎..佢就同我話佢係到..我地冇事啦..再坐多陣2點我就走啦..佢地送我去搭車..送我個時發生左D野..咁ASSER就叫左佢細佬去送我搭車..我4點左右返到屋企啦..傾左陣電話..咁就去左訓覺啦..
2006-02-08 07:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|