![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 12 月 25 日 星期日
今日冇出到街..成日都係屋企..食飯個時得返我..MUN..DAD..呀妹同埋我細佬..其他人都出曬街街..食完就去左睇電視..同人傾電話個時知道左D野..覺得我自己好衰..就打左比家姐同佢傾左陣..但係佢訓左..咁我同佢陣左陣我都叫佢訓啦..咁我就打比呀新啦..同佢傾左好耐..同佢傾完..ASSER就打黎啦..咁我就同佢傾左陣..佢就話食野..食完訓..我著唔著..個心好唔安樂..ASSER4點幾5點SEND左個MESSAGE比我..個時我睇左..冇回到佢..我睇完個MESSAGE先訓...
2006-02-08 07:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||