wting
暱稱: 笨b b。..wah
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
新日記。
2006-10-11
2006-10-06
2006-10-06
2006-10-05
文章分類
全部 (236)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ar lu diary]]*
ar sell diary]]*
ar tung diary]]*
car diary]]*
ching diary]]*
chung diary]]*
helen diary]]*
ling diary]]*
lo|< diary]]*
lum diary]]*
mayee diary]]*
phoebe diary]]*
shan diary]]*
sue diary]]*
susan diary]]*
tammy diary]]*
tobey diary]]*
toby diary]]*
tsz tung diary]]*
tungtung diary]]*
yan diary]]*
yinyin diary]]*
我的可愛相相呀*得閒入...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 236
留言總數: 66
今日人氣: 27
累積人氣: 8336
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                                                         2006 年 3 月 5 日  星期日

            

 

   

好耐冇打日記啦..成日都要返工..冇咩野時間...SOR呀!!!!我會打返咖啦...咁我今日就10點幾起左身..咁就去整野同埋食飯仔..咁食完就11點30啦..我就行過去天瑞搭車啦...去到已經有好多人黎左啦...有文仔..呀明..呀盈..呀布..呀燕..JENNY同埋MANDY..咁小雲仲未到...到左12點幾個死婆先黎到..咁我地就咁多人一齊去搭969出去啦...搭車個時好眼訓...但係不等咁同小雲傾計又唔係好想訓..落車又要轉車去金鐘總會..搭車個時有好多唔同IT既人一齊...真係好勁..哈哈...!!!!去到就吹水..玩咁啦...又有勁多野食..食死啦...哈哈...睇左陣就到我地個IT去PERSEND啦..咁就再睇其他人啦..屯門個個仲係到唱歌...KAKA"都OK既..咁到左5點幾我地就去影相相...影完就走啦...咁我..小雲..呀布..呀燕就一齊行去搭返車出去啦...去到金鐘小雲佢就去屯門...咁得返我地3個係到等車返家..等車個時見到屯門個條仔..佢同我地HI...咁我地就同返佢HI啦...冇幾耐就有車啦...上到車個個都係到訓..咁我都係到訓..訓到差唔多落車啦..咁我就同呀燕一齊行左陣..咁我就自己行返去啦...BEC唔同路..咁我就打比家姐同家姐傾左陣電..傾佢聽日返工D野..真係好開心呀..可以同家姐一齊返工...返埋同一間公司...咁傾完就差唔多返到家啦..返到屋企就食飯仔先..食完飯仔就去左BATH啦..同呀妹傾左陣電話..咁依家就玩電腦啦...就打埋今日個日記啦.......放心啦...我一得閒就會打日記咖啦...KAKA"都唔知今日幾點訓..聽日又要返工啦...好開心呀..但係要9點起身..><................好啦....今日大止上就係咁啦...哈哈!!!!!!!!BE HAPPY*

                                                                 

                           2006-03-05 09:09 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]          

                                                          

 

 






訪客留言 (返回 wting 的日誌)


lowbrainbow 於 2006-03-06 07:53 PM 發表:
你終於都打返日記仔喇∼
得閒就要打喇∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀....我會再打咖啦!!!!!!
 
好呀...我一定會...KAKA
 
咁你都多D黎留下言仔啦!!!!!!!!!!!!!
Posted at 2006-03-08 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]