2006 年 4 月 9 日 星期日
今日4點幾起身..就去左bath..再食lunch..玩左陣電腦..玩到6點幾就落去食飯仔啦..食到7點幾就同呀e去買野再返屋企..返到去整日記同埋睇左陣電視咁到左12點幾...老公打比我同佢傾傾到1點..咁我就訓左覺..
2006-04-10 02:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]