![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 4 月 11 日 星期二
今日7點幾起身..8點就出門口搭車返工啦...9點返到去..返到去就叫狙野食食..食完就做野啦..做做做做做..做到12點45就同成班人一齊去酒樓度食飯..食到2點就行返去啦..返到去又係咁係到做野..一做就做到6點45..咁就放工啦..放工就去左搭車返屋企啦..返到去差唔多8點..咁就同老公傾左陣電話...我就去食飯..睇電視同埋BATH啦...10點30就打比老公啦...傾左陣....咁我都11點45就訓覺豬啦.. PS.. 17DAYS=3=
2006-04-12 04:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||