![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 4 月 12 日 星期三
今日7點幾起身...整好野食埋野就出門口搭車返工啦..去到差唔多9點啦..咁就做野啦..做到1點左右就食左2個cake...同老公..april..二家姐傾左陣電話..食完到左2點幾又叫左野食食..好好味呀...哈哈...咁就一路做...做到6點30就放工啦..同琳琳一齊走..3到去8點同老公傾左陣...咁我盲 去食飯..睇電視同埋bath..到左11點打比老公..同佢一路睇電視一路傾電話..好開心呀...睇埋電視我就訓覺啦..呀庭12點打黎訓左冇聽到....又打黎我屋企... ps:18DAYS XDD!!
2006-04-13 11:31 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||