2006 年 4 月 17 日 星期一
今日2點幾起身食野..食完就bath...再教呀妹溫書.就打比你..7點就食飯..睇電視...11點就打你傾左陣就訓覺..呀庭打黎同佢傾左陣..3點你又打比我又傾左陣...
2006-04-18 07:37 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]