wting
暱稱: 笨b b。..wah
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
新日記。
2006-10-11
2006-10-06
2006-10-06
2006-10-05
文章分類
全部 (236)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ar lu diary]]*
ar sell diary]]*
ar tung diary]]*
car diary]]*
ching diary]]*
chung diary]]*
helen diary]]*
ling diary]]*
lo|< diary]]*
lum diary]]*
mayee diary]]*
phoebe diary]]*
shan diary]]*
sue diary]]*
susan diary]]*
tammy diary]]*
tobey diary]]*
toby diary]]*
tsz tung diary]]*
tungtung diary]]*
yan diary]]*
yinyin diary]]*
我的可愛相相呀*得閒入...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 236
留言總數: 66
今日人氣: 65
累積人氣: 8505
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

                                                         2006 年 4 月 23 日  星期日

            

 

   

今日2點幾起身. . .自己整野食食. . .食完就玩電腦啦. . .玩到差唔多4點就打比老公同埋家姐. . .傾左陣我就再玩電腦. . .到左6點度就幫MUN整野煮飯. . .就食啦. . .食完就睇電視. .睇到10點打比你. . .傾左陣. . .你話11點打返比我. .又再睇電視. .睇到11點30你都未打黎. .我就打返比你. . . .你同我講你訓左. . . .咁我就叫你訓啦. . .咁我都訓覺啦. .

                                                                 

                           2006-04-24 04:53 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]          

                                                          

 

 






訪客留言 (返回 wting 的日誌)


JANIS家姐 於 2006-05-05 01:38 PM 發表:
真係幾靚wo.....我終於黎留言喇,係咪好開心呢???
唔知你會唔會開心呢?不過我睇完你篇日記就真係幾開心.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係啦...緊係好開心啦...
記住多d黎呀...
係咪真係好開心嫁...哈哈>3<
Posted at 2006-05-09 09:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hazel20009 於 2006-05-04 07:33 PM 發表:
見到你咁識諗家姐好開心呀~~~祝你同你既意中人可以開花結果啦.......家姐就冇你好彩啦>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hazel20009 於 2006-05-03 10:35 AM 發表:
咁家姐祝你同佢有好結果啦~~~不過等一個人係要付出好大代價,仲要失去好多野....你自己要做好心理準備~~~特別係等一個你唔確定佢愛唔愛你既人~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈哈哈哈!!!!!!
我唔會咁傻咖啦.....
因為佢都唔愛我...咁樣一齊都唔會冇好結果咖...
我知道我自己依家應該等邊個.....
我唔會再玩任何一條仔....
因為我知我真係好鍾意佢...
同埋我知佢都鍾意我....
但係可能係時機未成熟既關係....
 
總有天我會親耳聽到佢講,,佢與我對天宣佈,,
生與死都愛惜我...>3<
Posted at 2006-05-03 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hazel20009 於 2006-04-30 01:34 AM 發表:
但係我估到wo~~asser入左刪啦~~唔好玩啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...真係唔知點好呀.....
聽到好唔開心呀....
 
我依家玩多陣...
等ASSER出黎...去搵ASSER...>3<
Posted at 2006-04-30 07:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Hazel20009 於 2006-04-26 12:44 AM 發表:
妹妹,家姐係唔會要你難做架,只係我最憎俾人屈咋......你點決定我係唔會干涉...只要你以後仲當我係姐姐就ok架啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

okok....我知道啦..!!!!!
 
我緊係會當你係我家姐啦...
傻豬黎既....
 
我們可能完了吧!!!哈哈哈^^
 
個個唔係ASSER黎...OH,,,SHIT!!
你估下ASSER係邊....
我諗你一定估唔到...
Posted at 2006-04-28 12:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]