![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 4 月 24 日 星期一
今日又好似平時咁返工....lunch同琳琳去左葵芳食壽c....6點就放工啦....放工就搭車返去天水圍...我去左北江...見到kiki呀mun....then就去勁買野啦....買完就上左去二家姐屋企...再落左去整hair...kaka...10點幾我就返屋企啦....返到去傾左陣電話...同埋bath就訓覺啦...
2006-04-28 12:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||