![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 9 月 4 日 星期日
9點幾送左佢地走.... 我就訓啦...訓到2點... dad買左m記返黎食完又再訓啦... 訓到6點...mun叫我幫佢買野.. 整埋野就黎去啦.. 返到黎就食飯... 今日d心情好down....too bad!!!! 咁睇電視..同april傾左陣電..bath... 冇咩野野做...係咁係到食煙..好煩呀... 唔開心呀..xdd
2005-09-05 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||