![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 9 月 7 日 星期三
同mun起身去食野... 跟住就去左返學... 3點度,,我地一大班去左天華... 我地個group好快呀...xdd\ 去完我地就去買drink啦... 再返去... 我地咁快返到去又冇野做...咁我同家姐就落左去食煙啦... 上返黎佢地都仲沒返到黎... 我地諗緊玩d咩野game好... 跟住佢地個group同我地group都一樣... 根住個fat婆仲幫佢地..我咪嘈佢lor...明玩野既. 最後大家2group都冇得用依個game玩... 放學...... 去左打機..同家姐,,janis,,april,,estella,,梓...
2005-09-13 06:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||