![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 9 月 10 日 星期六
今日去到天shui...家姐黎接我..佢冇返家... 我地係學校下面食完煙先同april同x梓一齊上去... 上到去..玩左d game同埋睇左陣野... 就lunch啦...去左北江食... 食完返到去做worksheet.... 根住就畢業啦...!!!! 我好勁呀.....我令左嘉許證書呀... 全班得我一個有嫁...kakakaka'' then就食野個d啦... 到左6點度就放學....再返化妝... 到左10點先放學... 返到屋企11點幾....
2005-09-13 07:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||