![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 9 月 27 日 星期二
今日7點起身.. 行返工..7:45就同家姐返工啦.. 就黎返到去個時庭庭打比我.. 4:02就放啦.. 放左工就去左穩gigi傾野.. 傾到5點幾走.. 返到去睇下電視,,食下飯,,同家姐佢地傾下電話咁... 跟住..at night..庭庭打比我同佢傾左陣電話...開心的** 庭庭豬^^這分鐘更愛你..>>
2005-09-29 06:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||