![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2005 年 10 月 4 日 星期二
今日得我1個返... 家姐唔使返...>< 今日4點呀yan就比我放工啦...好好.. 咁我就換 3’個d.. 整完..就同呀yan傾計傾到4點10.. 傾完我就返家啦... 返到家睇左陣電視..同埋食飯.. 食完7點跟住就去左訓覺啦... 我真係好勁..1訓就訓到1點... 庭庭豬打過2次比我.. 家姐又打過比我.. 庭庭打黎個時有次家姐聽左.. 唔知佢地做左d咩野事... 起身枝後就send野比庭庭啦... 點知佢沒訓.. 佢打返比我...>< 同佢傾完...佢叫我訓就send野比佢.. 點知真係好tired..我就一直訓..訓到第2日啦....哈哈^^
2005-10-06 10:44 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
[ 返回 wting 的日誌 ]
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||