| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 5 日 星期三

今日同家姐2個都要返工...
咁我落去搭車個時就打比佢啦..
我地就date左係m記度等啦...
我又係late d個個...哈
sor呀..日日都係你等我..
咁我地就返工啦..
今日我地大家都放4點..好開心呀..xdd
枝後我就送家姐返家..
我就自己行返去..
點知比我見到呀car..
咁我就去左佢屋企..
睇電視..玩電腦..個d啦..
跟住又食埋飯..
咁我同佢就date左呀好好係m記度等啦..
我同呀car就去買野食..
見到d同事呀..哈哈^^
買完我地去左park度坐..
坐到8點我地就上去啦..
今日開會開到9:30左右..傾左好多野...又好耐
開完會我地就去左食野...1去左m記..
係m記度係咁勁係到玩...勁係到笑
同埋陪妹妹去買sweet食...哈
食到10點度...去左妹妹屋企令野...
去完就上左car屋企..又去令野..
咁令曬野我地就返家啦..
返到1陣..庭豬豬就打比我..
你要休息多d啦...>3<
咁我就去左玩陣電腦..
咁我就去bath..同埋同april chat啦..
睇埋個個電視..
我就去訓啦...
今日就係咁過啦..kaka"
2005-10-06 10:56 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|