wtng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日係6月27日la~
係我生日ar~好黑皮ar~
尋日o係day camp收到
vicky yoyo 胡仔 烤魚 betty既禮物
係我好想買既書=V=
真係超黑皮~
但個CAMP好悶
早上聽左兩個鐘
o係等既時候
聽yan講真實版童話
發現好多個都有咩.....
之後hea左一個鐘
食lunch 好快食(定係收埋)晒
想去踩單車 但好煩
跟住o係k房hea左陣
最後o係體育館又hea左陣
就返番學校 冇咩特別