wtng : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
我已經好耐冇update
因為我既暑假係好無聊ar
講返部洗衣機
ar媽話部洗衣機洗衫洗到"eat eat"聲
所以拎去整
但我覺得其實冇咩野
當洗衣機離家出走(?)之後
我先發現............................
我好掛住你ar!!!!!!!!!!!!!!!!!洗衣機
i miss u!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!