Sor!我兩日都冇打日記
今日9:00俾呀媽叫醒左...
本身10:00補習,但改左11:30
補完叫呀媽煮野俾我食
食完就睇電視...
3點幾睇完,呀媽話去街buy...但一到大堂就落雨...
呀媽立刻上返屋企收衫...
收完衫就話好累,要訓教...(同BUT子一樣咁爛訓)
我就溫陣書...
同BUT子一樣形容今日悶
今日好窮呀!!!我只帶左搭車錢
中史:今日中史堂真係好趕堂呀!!!都好留心聽書
I.S.:冇留心聽書,玩Kasumi部機(貪食蛇)我後面果個都係
小息都係
P.T.H.:練奶強 冇返,好專心做功課
姑離堂:唔係好明講乜
Eng:黃面婆好鬼煩
lunch:用搭車D錢買包魚蛋,然後做功課
中文:好留心上堂
Art:好快雕完,but印得幾差
P.E.Test:都ok啦 唔係好難
返到屋企我食左7塊麫包.好飽啊!!!
唔講啦bye