金誠日記

2006 年 6 月 11 日  星期日   陰天


分類: 未分類

Sor!我兩日都冇打日記

今日9:00俾呀媽叫醒左...

本身10:00補習,但改左11:30

補完叫呀媽煮野俾我食

食完就睇電視...

3點幾睇完,呀媽話去街buy...但一到大堂就落雨...

呀媽立刻上返屋企收衫...

收完衫就話好累,要訓教...(同BUT子一樣咁爛訓)

我就溫陣書...

 

同BUT子一樣形容今日悶

 




2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天


2006-06-08 分類: 未分類

今日好窮呀!!!我只帶左搭車錢

中史:今日中史堂真係好趕堂呀!!!都好留心聽書

I.S.:冇留心聽書,玩Kasumi部機(貪食蛇)我後面果個都係

小息都係

P.T.H.:練奶強 冇返,好專心做功課

姑離堂:唔係好明講乜

Eng:黃面婆好鬼煩

lunch:用搭車D錢買包魚蛋,然後做功課

中文:好留心上堂

Art:好快雕完,but印得幾差

P.E.Test:都ok啦 唔係好難

返到屋企我食左7塊麫包.好飽啊!!!

唔講啦bye



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »