金誠日記

2006 年 5 月 28 日  星期日   雨天


#3 愉快 分類: 未分類

依家17:29打緊這篇日記。

 

今日我有街去啊 係去沙田。唔洗在家中,否則好像昨日那麼悶

我今日10:00a.m.就去街!!!

等車時我見到我姑姐和我表妹!!!佢地都係同我等同一班車。

我一到沙田就齊人...(除左1D21 and 1D17)

1D21佢都有去,但他補完習先黎;1D17就冇黎...係因為冇人通知佢我地提早左黎

我地7個首先到UA戲院門口買(飛),但我俾左$100,只找會$14...

個個都欠我$5,但只有Yiu and Rika 即時俾我,雷俾左$4欠我$1

買完我地咁多個去嚐樂(方)食野

我地食緊野時,1D21就到

食完我地就同佢買飛,緊住就入戲院等...

我地係睇達文西密碼...

都幾好睇...個1D17冇睇,因為我地放棄左佢

睇完我就去圖書館還書,但我遲左一日還,so要罰款

Yiu講要buy野,so我地行陣街先走...

 

我好每意今日啊希望我日日都可以係咁,唔洗咁悶




2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


#2 鬱悶 分類: 未分類

依家14:47,我打這篇日記。

今日好鬼悶啊!!!

呀媽呀爸返左大陸,得我同我呀妹在屋企!!!今晚可以霸呀媽呀爸間房!!!

一個人睡雙人床,好鬼正!!!又有電視。睡到半夜可以睇電視。爽到爆!!!!!!!

聽日先有節目!!! 希望快D到聽日啦!!!

唔講啦~



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |