依家17:29打緊這篇日記。
今日我有街去啊
係去沙田。唔洗在家中,否則好像昨日那麼悶
我今日10:00a.m.就去街!!!
等車時我見到我姑姐和我表妹!!!佢地都係同我等同一班車。
我一到沙田就齊人...(除左1D21 and 1D17)
1D21佢都有去,但他補完習先黎;1D17就冇黎...係因為冇人通知佢我地提早左黎

我地7個首先到UA戲院門口買(飛),但我俾左$100,只找會$14...

個個都欠我$5,但只有Yiu and Rika 即時俾我,雷俾左$4欠我$1
買完我地咁多個去嚐樂(方)食野
我地食緊野時,1D21就到
食完我地就同佢買飛,緊住就入戲院等...
我地係睇達文西密碼...
都幾好睇...個1D17冇睇,因為我地放棄左佢

睇完我就去圖書館還書,但我遲左一日還,so要罰款
Yiu講要buy野,so我地行陣街先走...
我好每意今日啊希望我日日都可以係咁,唔洗咁悶
|