n 年無打我日記lu 晚晚5.6點訓(依家5點) 番工番得好開心a~ -0- 原來d 阿嬸同我一樣月入但身家超rich(發現多幾個....無言-_-.........)之前又叫pizza box大拿拿$2xx照俾 快放榜la真係好覆習下~ 生生性性可以去到桂林a -0-