-`"◆((*..:::被朋友人出賣的感受不想再感到這痛苦的心情__\/\]]*]
**`.當你愛一個人你會把他的缺點都變成優點去看
當你不愛他時 卻會用千萬種理由去挑剔他的壞處___`*||
wuwu2006
暱稱: ◆*..×笨蚊
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔知咩題目.....>&...
冇題材呀....><
100問
比人停課..><"...
2007-04-22
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 2525
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


我金日冇返學呀..... 分類: 未分類

金日一訓就訓到11點幾...跟住學校就打黎問我咩事唔返~打完之後我再訓.訓到12點幾開機...><"..' '

打機....勁舞..正...打左好耐...打到我牙媽返黎..大概3點幾左右..佢返到問我做咩唔返學~!我冇答佢...-,-"

跟住佢就打電話la~唔知佢打比邊個...點知佢打去學校搵訓導-,-"....跟住佢同miss李講...我唔返學果d..跟住比左我聽

佢問我做咩唔返..我答佢冇ar~跟住又問左我d野wo...我次次都答冇ar..下..唔係ar...果d跟住就比返左我牙媽聽la~

跟住又唔知講左d咩...跟住就冇野la~過左一陣間我又去左訓..訓到5點幾..醫院打黎話ar公就黎唔得...跟住牙媽同細老就去左醫院

!!跟住就食飯..打機...金日就係咁過左la~><"




訪客留言 (返回 wuwu2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]