金日返學校冇咩事!但係英文課果陣時,,,有人唔見左電話要搜書包!好彩我冇帶d咩返黎姐..但輝輝就本來冇事..但比人發現到包煙
熙熙,,牙祺,,大波波就慘la~比人收左電話...!咁就冇左半課la~幾正呀..!之後就到普通話堂..我同林雪佢地去洗手間...去完之後
返課室!見到熙熙,,牙祺,,大頸,,輝輝佢地話miss唔比佢地入去!!我地係門口等左陣矮李就上左黎啦!~叫左我地洛去003!!
有我,,林雪,,小桐,,婷婷,,熙熙,,牙祺,,輝輝,,大頭!係下面企!!到左中午個個老妖井係到+鹽+酷!!
我地係005寫完口供紙先食得飯..!跟住打比我地家長!叫佢地黎接我地返屋企..仲話我停我地8個課ar..
星期一先返得學ar..慘慘..><"之後牙留帶我地洛去..仆街...比d識既人見到..好樣衰ar..><"之後佢地叫我地企係有蓋操埸企!!
企到我地家長黎..!林雪,,輝輝老豆黎左先..跟住到我..我牙媽呀..><"去到見林雪老豆..仆街..佢老豆同我老母幾撚好傾ar
|