哈哈"金日真係多野睇ar..^ ^"排球比賽win左ar...^ ^"綿紡轎左比我地.!~佢地話要嘈我地...WHY要嘈..
係因為話我地佢食波餅笑佢..!~嘩....我最記得何子同佢條仔嘈個句!~"好心你教下你條女LA~"哈"勁下...!~佢條女真係
好似淆曬咁嫁..!~跟住何子佢就話叫搵返佢....搵唔到...跟住過安....玩..見到泥計豪...同佢幾好玩...!~玩左一陣..嘉輝同牙發冇
lala過去佢果到...大聱咁講...你俾咩俾呀...之後豪講..我幾時有俾你ar...??跟住牙發就打佢..輝輝又打...之後過左一陣.......豪話
"復桌"吹左人出黎..計埋佢都係得5個人炸...傾傾下..牙發牙哥黎左...講左d野...就一野打去個肥仔到..輝輝打..牙發又打
果到5個得2個冇比人打炸..個2個why冇比人打..因為佢地冇出過聱..個樣又唔串...打得幾精彩呀..!~

|