-`"◆((*..:::被朋友人出賣的感受不想再感到這痛苦的心情__\/\]]*]
**`.當你愛一個人你會把他的缺點都變成優點去看
當你不愛他時 卻會用千萬種理由去挑剔他的壞處___`*||
wuwu2006
暱稱: ◆*..×笨蚊
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔知咩題目.....>&...
冇題材呀....><
100問
比人停課..><"...
2007-04-22
文章分類
全部 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 49
留言總數: 14
今日人氣: 2
累積人氣: 2524
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 15 日  星期日   晴天


金日排球比賽ar..!~ 分類: 未分類

哈哈"金日真係多野睇ar..^ ^"排球比賽win左ar...^ ^"綿紡轎左比我地.!~佢地話要嘈我地...WHY要嘈..

係因為話我地佢食波餅笑佢..!~嘩....我最記得何子同佢條仔嘈個句!~"好心你教下你條女LA~"哈"勁下...!~佢條女真係

好似淆曬咁嫁..!~跟住何子佢就話叫搵返佢....搵唔到...跟住過安....玩..見到泥計豪...同佢幾好玩...!~玩左一陣..嘉輝同牙發冇

lala過去佢果到...大聱咁講...你俾咩俾呀...之後豪講..我幾時有俾你ar...??跟住牙發就打佢..輝輝又打...之後過左一陣.......豪話

"復桌"吹左人出黎..計埋佢都係得5個人炸...傾傾下..牙發牙哥黎左...講左d野...就一野打去個肥仔到..輝輝打..牙發又打

果到5個得2個冇比人打炸..個2個why冇比人打..因為佢地冇出過聱..個樣又唔串...打得幾精彩呀..!~

 




訪客留言 (返回 wuwu2006 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]