大家sor呀!!
我咁耐唔打日記。
le幾個月我經歷左好多野
有d好開心有d好唔開心
我近排仲有一單大野
差dd要警師警X
我發覺我曳左超多
因為我又染髮又爆粗又打交又識fd(你地明意思嫁啦)
唔知點解我好似一日比一日曳
但又改唔返乖(又時會既或對住某d人)
我只係欠在未食煙、飲酒同離家出走(我一定唔會食煙,飲酒就唔知)
我開左相薄啦
你地去睇下
個張相係我未染髮前既
不過我染左同冇染冇咩分別
因為我要係陽光下先見到
講住咁多先,下次再講啦..8