各位朋友仔'',,
我係琴日出番黎啦'',,
哈哈*
好耐冇見大家啦''
琴日好開心''
上庭都見到老公仔,,^^
嗯嗯''
之後,,番到屋屋要過火盆*
沖完涼''
去左搵老公''
老公''揸車車,,
搵我''再去搵_123*丫焦
傾左一陣''
佢地走左''
我去左老公屋屋''
坐左一陣''
就番左屋屋'',,
番屋屋''期間搵左丫晴一陣間'',,**
6點番到屋屋'',,**/\/\
係咁同D FD 傾電電''@@