| «‹ March 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 28 日 星期一  |
裝修完畢  |
分類: 未分類 |
裝完修
終於搬返入屋企
第一時間梗係整返令間room0-0
用左個幾鐘
就完成左我個傑作啦=)
但呀媽笑我好似細路仔room-.-
不過仲有好多家c都仲未到._.
期待中....

層架

我的電腦

層架
 

擺設們

全相@o@

我2個寶貝^^
|
| 發表時間:2008-07-28 04:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
redpea 於 2008-07-30 01:32 PM 發表:
cm CM your bedroom is very beautiful =]
|
|
|
myRita 於 2008-07-28 04:11 PM 發表:
♥c0mMenT=]
|
|