不知不覺好內都冇打xanga lu~亂打亂撞揾到呢個網,重可以有自己gei blog,都幾好ar!
今日唔洗反工,放假,好難得會有一日假,但我都係用黎休息,因為我真的太累la!~日日的我,反工>工作>放工>訓覺,自從我中三開始出黎做野,到畢業,到現在都冇咩轉變過,
唔知會唔會有一dd 野可以轉變我呢.....