今日最後一日電腦節
本身都冇諗過去點G某人突然打黎
叫我一齊去
G係炸炸林畫完畫就係畫室跑過去
出到去點G仲多人過動漫行都行唔到的時候......
突然發現有人問D[ 受貨員 ]有冇mp3買囉= =''
真係想打爆佢個頭
唔係電器節係電腦節呀XD[爛gad]
講番朝早番學---
番到去先知原來放半日囉= =''
所有堂都過得好快好快日日都係咁幾好呢!!!
***最後戰利品~1變4usb插 x1
nds 4G卡 x1
R4 x1
ktop x1
曾經 踏遍路途千萬里 途中 跌到過 攀不起 無助的心感困累 全然交瘁 無助身軀早已沒力氣 徬徨中 遇見熱誠的膀臂 人潮中 踫到您 多驚喜 前路即使千尺浪 得您在身旁 縱使呼呼風雨 仍覺甚美 副歌) 能在絕望獨單中 遇然遇到您 是我根本不配受的福氣 來日禍困迎面 滿途挑戰 能贈我勇氣 完全是您 (年月縱過去 未忘掉您)
今日去左沙田同熊大小姐[比較]早祝生日
嘆今日白白番左一天咩都冇學= =
本身今日
要留堂但係決定唔去.\ /.
第一時間番hm
g後就同tiffany去沙田路
落車的時候點知同男家員佢地一齊係同一嫁車
食完飯完左我一直的心願就係同cell照貼紙相
勁開心的一天