太奈冇打blog啦 !!! =0=
都係忍唔注手++
太多野想講~~~~~~
15-11-08
學界第二場
poolT VS基孝
輸左~係哩兩場的比賽真係對pt女籃
有10萬分的對唔注
我的技術唔好幫唔到手
對唔注呀我的波打好D
隊波就唔會冇左防守
講番正題= =''
一直都係咁落後
搞到好亂
打比賽比個大肥人坐左落我隻腳到
個一刻簡直痛到想喊 G後不斷流眼淚
不過最後決定打落去
多得妹妹的鼓勵叫我撐落去
如果唔係我都冇原動力起身
講開個肥人12號 佢打人多過打波
g後有一球佢分波 一野打過
黎成個倒轉咁跌左落地下
好彩其他人都睇唔到=]
最後都係輸左
不過我地的努力係唔足夠的
再比多d心機呀
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日為左可以跳舞不停咁呼冰
琴晚呼冰先發現腳[種]左
一路行一路到好痛
到跳舞更加想死
雖然好痛但後好開心可以事奉神
=]
又係一個累死的禮拜2
=0=練波..打功夫==''
足以至命
超上要幅白色眼鏡T~T
明天更好=]
愛心相牽 歡笑臉盡是愛的交流, 彼此說也說不休 縱是淚眼共嘗透, 仍是手牽手 心竭力事奉我主不變, 天天與你兩心牽 告別埋怨將心獻, 好福音這世上建 從心中每天播送, 在這世界奮力從未放鬆 來日後未管跌踫, 願你我向前衝 此際盡著力以心剛強, 打開你我兩心窗 縱是路遠千里長, 神大愛永共嘗, 以生命傳揚
愛上了它 因為我愛你地每一個
我真是低能嗎???.\_/.