舊朋友...哩一刻可能你已經唔當我係fd
但是我哩一生哩一世都唔會忘記我地之間的友情
我地一齊行過的路...我知我會左好多好多我唔應該會的事
我知我已經傷害左你地的心...
我打哩一篇野唔係想你地的原諒and同情只係想要你地的見諒
如果你地永遠也唔會原諒我...我都覺得唔繄要
不過我只係想你地唔好忘記我同你地一齊做過的野
好像打學界...考試一齊吃野...see電影...練波等等全部的快樂
可能你地覺得我地只係識左4個月有冇感深感情
我可以豪不考慮地說有
可能你地覺得我扮野...講大話但是你又有冇想過我對你的真誠and真話
我可以講你地係知得我至多小學野的人
我see完你的日記看見一句:{真正的友誼係唔會被距離鎖影響}
可能你唔係同我講
我想左一晚我地now的朋友有幾遠
其實我心內還有好多唔明的東西又誰能聽我講
不過我只可以講大家也要一點時間冷靜一下
我剛剛講D野你可能唔想聽but哩D真係我的心聲 |