今日係中學最後一日正式上堂
今日上每一堂都冇咩感覺
但係到左英文堂miss賴講野搞到我都有小小常喊
今年發生太多野啦!
9~10月適應中學生活..成日掛注小學
11~12月比較係平平冇其的
12月尾~3月係我哩一年最高興 because我識在兩個好好好重要的朋友
3~now係我哩個學期至失敗至遺憾的 because我做左一D令到我朋友失望的野
con...
半年啦!
我地識在半年啦
係7年我至唔想過的暑假係哩一個
今日miss賴講今日係至後一日係中一見我地
我立刻想到莫非26/3係我地至後一齊玩的一日?.....
莫非過左26號我在每日都只可在課室外的波離偷偷的看你
其他的就係...遺憾...失敗...後悔.........
我有時想...我比你一巴打落我到...都好過今日的冷淡
每日的看不見..比我每日的灰心
今日我見到你走我好想比你話..好想足注你隻手..好想同你講野
但係講咩到好我..最錯的係我...............
|