就在感情到了無法挽留 而你又決意離開的時候 你要我找個理由讓你回頭 最後還是讓你走
你說分手的時候就不要淚流 就在聚散到了最後關頭 而你有決意忘記的時候 我也想找個藉口改變結局 可最後還是放了手 你說分手了以後就不要讓自己難受 如果你真的需要什麼理由 一萬個夠不夠 早知道你把這份感情看得太重 當初說什麼也不讓你走 如果我真的需要什麼藉口 一萬個都不夠 早知道我對這份感情難分難舍 當初說什麼也不讓自己放手
今日考完試同諾2..陳詠..去左黃頌恆home
地來仲多人!不過有D人去左考pe遲d到
點知....行行下see到connie
之後我又知道黃頌恆往龍翔
知後就行快D去see下佢
知後我行到去7仔
因為我地要賣野食所以就停左落黎
點知佢地往埋同一座..同一部升降機= ="
好彩頭先冇跟住炸
好果唔係都唔知點好
知後上到去我地see高達..死亡筆記
玩跑步機
不過我都係想繄頭先我做得對唔對
到左晚飯去左新光食父親節
夜晚我好後悔覺得唔應該咁樣
知後我去左ok到see野
見到我同佢之前一齊抽個D人仔就抽左兩隻
其實佢嬲左我我一直都想齊集曬之後比佢
but買又冇意思..嘆..now仲差幾隻呀!
我真係好後悔放學咁樣跟注佢
覺得佢都唔想see到我
我仲咩仲要跟注佢
conn.....
sorry
我唔應該跟注你
就算我fd都係住個到哩一個唔係一個理由
你都唔想see到我
我仲跟注你
今日冇咩做過~
connie......
平日我做的係好煩
可以我每一個小息都去望你
會煩到你...但係我唔知可以點樣
有時我想你一把打落黎
如果你happy的我都唔會有野講
唔知你的心會唔會再有我哩一隻失敗的熊貓呢?????????
哩排隊波發生咁多野我都要付番我的責任
如果隊波發生D咩事都好我一定會幫手
因為哩一隊波比我地的係其他人比唔到
就好像德褔玩...學界等等
可能都比左好多唔好的回憶
但係點都好...
我地10個人冇人係唔想隊波唔好
只係態度..繄張..同方法唔同
不過我都好唔同意其他人的做法
因為如果佢地咁樣係有心打的
我唔知你的默默付出係D咩
如果完界世的人都唔哩你希望你都記得我哩個
記得你1314的衰fd and熊貓