今日真係差D嚇死呀!
今日係星期7 同舊時一樣番崇拜
番完崇拜..的活動都係同舊時一樣
團會呀...玩下玩遊呀...聽下D唔好笑的笑話呀..唱下歌等等等等
都超happy
當所有野完曬之後就上左7點名...都仲好地地
之後就番home路
番到home突然發自已個銀包唔見左
之後就番去找下找下..都找唔到T^T
之後番到home上床打幾的時候發覺有D野比我壓注
點之完來係個銀包= =''
都唔知笑好定喊好
總知係哩件[銀包事件]就笑死啦
之後去左MK買電話
又係我好like的輕觸式電話 E6
哈哈
哩幾日砌左部腦
so少左打字
到左哩一刻我有好多係哩幾個月的野都唔明
but我想通左一樣野...個樣野叫做[放手]
because人同人之間一定係有保留
到左 now 只有珊珊比唔到哩一種感覺我
but我唔明why人同人一定要有保留..一定第一想左自已先
why唔可以將自已的一砌的野一砌的感覺表明出黎
because我上次see到一句說話so我先想通有D野係要放手
[你當人兄弟...人當你契弟]
but唔代現我會改變自已
因為我到左now我都覺得對人有保留係唔會做到一個...好朋友XD
to 珊珊
受過傷的人,往往比一帆風順的人,來得體貼,思考得也比別人多。 朋友就是無形中伴我走過風雨,永遠支持我的力量。 朋友就是,一種無法言喻的美好感覺。 朋友就是,在別人面前永遠護著我的那個人。 朋友就是,即使是一點小感動,一點小事情都想一起分享。 朋友就是,當我抱頭痛哭的時候,扶著我肩膀的那個人。 朋友就是,當我面對人生挫折時,一直緊握我的那雙手。 朋友就是,喜歡我、也了解我的人。
朋友就是,我生日時為我到數的那一個
文中說的就是你