今日放學去左番左紅十字
點知星期五又要番去幫手個個畢業禮
今日數堂想奇實你地知唔知我嬲曬你地成隊波(除connie)
黃曉恩:你why要將我D野講曬出去..仲有就係我舊時對你所做的已經還清
但係我覺得兩個都有錯囉.......
尊敬的wing:成隊波and學生我最尊敬的係你奇實我我唔係嬲你同呀糖我只係失望
我失就失在我舊時崇拜..仰望..尊敬的wing變左已經變左
已經唔係我舊時我崇拜的wing...現在的wing已經唔再關注呢一隊已經唔算係一隊波的野
黃色個3個:我係嬲你地冇心練波...每次叫你地帶pe服都話好
但係就次次都唔帶..哩樣唔係我最嬲我最嬲係每一日你地好像當我工人咁
冇錢問我...冇書問我...知後比你地唔該到冇聲仲好像煩到你地咁!咩事呀!
其他人:我係嬲你地一係唔練...一練就係到玩都唔係練波..冇心練不如唔好練啦!旺你地做籃球隊.....
其他人我有一隻歌比你地唔該留意歌詞.....
不要再想妳 不要再愛妳 讓時間悄悄的飛逝 抹去我倆的回憶
對於妳的名字 從今不會再提起 不再讓悲傷 將我心佔據
讓它隨風去 讓它無痕跡 所有快樂悲傷所有過去通通都拋去
心中想的念的盼的望的不會再是妳 不願再承受 要把妳忘記
我會擦去我不小心滴下的淚水 還會裝做一切都無所謂
將妳和我的愛情全部敲碎 再將它通通趕出我受傷的心扉
不願再承受 要把妳忘記 不願再承受 我把妳忘記
妳會看見的 把妳忘記 我想到了一個忘記溫柔的妳的方法
我不要再想妳 不要再愛妳 不會再提起妳 我的生命中 不曾有妳
|