今日我去左MK
冇咩做過呀
咁so今日就post想啦
之後重頭戲就係.......................
哩個暑假換左的手機
我好開心
可以同你做番一對好隊友
其實我係哩到都要同恆你講番聲唔好意思
coxxix我同你可唔可以好像舊時冇識過
從新識過咁
好啦我就係到講啦
你好!你叫咩名?
我叫周芷瑤 人地叫我熊貓
你呢?
可唔可以用朋友呀?
哈哈
點都好感謝祂
jacky哥 我都唔係好想講...哩一件係我同佢之間的事 又關你咩事呢...我都知你想我好...but我唔係太like哩一種方法 我同我朋友知間的野...其實唔關你事...我比blog你係叫你去see我的野
唔係叫你去理我的生活...我同fd知間的野....我同我fd有我地溝通的方法
站時我同佢的溝通方法係咁....希望你唔好嫁意.....但係唔該唔好再理哩件
事呀....
coxxix sorry 搞到你
by
熊貓