終於完啦
三日see電影之旅終於完啦
but冇曬$ ==''
哈哈唔繄要啦
今日有一見事好開心
就係可以拿到家員表格
講番呢3日
see過D戲
套套個感覺都唔同
變形金綱'''冇內容'''得D突技好see
多拉A夢個故事ok..但係D畫功差D
到我最想see的''技羅羅''
個故事....超唔好笑
連我呢個粉C都唔幫佢啦
可能真係希望愈大...失望愈大呀
救命呀!
今日homw好多人呀
仲有我好怕的好煩的細路
今日我5;00番到home
see到home好多人呀
超煩
食飯都要比個細路搞注曬
點解D bb and 細路咁like搞我嫁?
好煩呀
又悶呀
就死啦..................................
又要搞我D野
結他呀
旗呀
劍...
psp
咩都搞....
why D世路咁煩嫁!!!
我最怕就係細路and照相
點解照相D人and細路都要係今日比我see到
救命呀!!!!!!!!!!!!!!!!
哈哈^.^
今日去左沙灘
一朝早去左百街買野食
之後我地就出前啦
哈哈
我因為朝早找唔到隻臘
so著左唔同識的臘
一去到巴士我就轉拖鞋
so 就曬左我隻熊貓美腳出黎
跟注呀ken又有樣學樣轉拖鞋
哈哈仲比人影到個哀樣
超好笑
跟注我地去到就走落水玩
D水有D喊喊地
跟注我同比較..呀ken...ck用兩張浮床玩
仲有兩個玩水泡
林海輝同兩個女仔係沙上面談天
果然真係三個女仔一個虛
之後我地上去BBQ超開心
B左一陣朱永欣and樂仔就黎左路
我B完就去整水彈
之後又同比較..呀芷..呀ken一齊由沙灘至西游到至東
好好玩呀
But我只係識游狗仔色
有D冇面傘
之後我地上番水面玩水彈
好彩羅pen買左氣球
如果唔係就冇咁好玩
嘆~我地今次差咁tiffany冇咁好玩呀