頭髮超長
勁想剪但係又冇人培
最大的原因係...妳又唔想我剪
唔知呀...又話咁樣好得意
有幾呀?好7呀
成個的儍仔咁比人笑呀嘆~
今日超唔開心落左街琳雨
成身濕曬先去買野
然後又去琳雨
番到home超冷呀
但係最奇怪係...我個頭一D都唔濕
搵番上年人地比我條黑色
差條白色又可以黑白色路
今日好冇奈
咩都冇做到
拿左將班際表格
點知呀糖佢地唔打
算啦唔打啦
今日勁乖冇落過去打波
又冇去玩超乖
聽日又練波路
好野...好野
上次星期六甲組打學界
win左10分好開心呀
大家比心機呀
今日又比人鬧
又用個D X膠叉Y個D黎鬧
成鬼日都係咁係home我最細
呀媽唔係home家姐左玩我鬧我....
算數!琴晚同比較講左成晚電話
之後又想番琪琪同我講D野
就覺得自已好樣哀
又時忍唔注又會爆粗
知後又咁晚番屋企
真係樣衰
點都好我已後唔會咁嫁啦
我一句粗口都唔會再講連幾唔開心幾開心都好啦
今日買左個電話繩.....之後又有人送左個鎖時公仔比我多謝你呀!