| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 2007-10-20 |
分類: 未分類 |
sor呀好奈冇打bolg
唔知你地上左黎有冇已為上錯bolg呢?
我部腦前排壞左所以冇打blog
哈哈今日bbq
有少少冇奈呀
= =''
哩排有D野又唔知想點
but點都好啦
希望在明天呀
哩排好多人話我變番舊時個個自閉人士
哈哈其實只係我唔想講野傘
唔想see到太多人傘
= =''
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 2007-10-09 |
分類: 未分類 |
今日唔洗佛企
不過好悶呀
頭先好開心呀
籃球隊好多人都冇野路學期尾個件事
希望可以好齒舊時咁啦
嗯嗯
下5睇四x100
見到蘇嘉佢佢地個隊跑
知後忍唔注叫黑門加油呀
知係曾霈楒跑完成個坐左係到
好搞笑呀
佢同呀糖行上黎官眾台
曾霈楒叫我咩佢上去
知後我又冇力仲要比呀sir見到望注呆左好搞笑個樣
本身想拿支''on麼高''比楒
點知佢唔要
算啦
本身放學要學bongo
點知呀sir又唔得閒
唔洗去搞到白拿個bongo番去= =''
.................
|
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 2007-10-05 |
分類: 未分類 |
今日校運會
唔見左件''嬲''
左要企半日
之後好冇奈咁係到坐
跑班際
好彩跑第一
年年都係第一小學都係咁
琴日發生左好多野
手仙琪琪同我講左一D野
根注我同呀顛又發生左D野
全部都係唔開心
顛:
sor...
我知我哩排係對你唔好
係我唔好
但係我唔會比到D咩你嫁
sor |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 67 | »
|