好緊張呀
唔知今年件波衫咩樣嫁呢
今日練波好開心
又可以打波
呀sir話我D波好左呀
其實我覺得connie同呀糖打波仲好啦
今年冇左諾2唔知會點呢
希望佢仲打啦
now有 connie啦...呀糖啦...呀欣啦...我啦
差咁好多個呀
呀sir話佢會搵人呀
唔知會係點嫁呢
如果好像我同connie佢地知前咁你話幾好呢
55
遲D6號乙組打比賽呀
唔知去點呢
點都好+油呀
ptss拍拍 拍拍拍 拍拍拍拍 拍拍
今日冇奈到極點
超冇野做
午飯又唔比出去班房
之後練波
今日到冇咩練到野
哈哈
今日朝早番教會
ck同我講佢打學界輸左
點都好比心機呀
崇拜之後又係比人鬧
愈黎愈唔知番去除左為在祂之外仲為左D咩
做咩都錯...做咩都唔好
連問下BBQ洗唔洗幫手令野都要比人鬧的
哩樣野我覺得可能我都有錯
但係番到home
3句唔係就又講$
唔係又話我好落街
愈黎愈想自已一個住
買野想買平D都唔得都要鬧
得$300買得D咩
靚D唔係最like個D都要$200
得$300點又買衫又買''富''呀
我又唔想去mk咁多人.......
點都係我唔好
我想做D野又話我唔同佢講
我係咁唔信德過咪同我講囉!
好彩仲有人琪琪聽我講野傘
多謝你呀琪琪
可能我仲未做到你想我做的野
但係一定有一日做到嫁
等我...........^.^