| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
| 2007-09-23 |
分類: 未分類 |
冇番兩日學有D唔想番學沾
星期4..5好多人找我
有好多人問我做咩唔番學
嘆~其實我星期一超唔想番學
但係又應成左小燕
算啦...點都要番嫁啦
星期4我本身想去接人放學
之後著便服覺得好齒好外眼
之後就著左校服點之.....
比個校工see到
捉左我上去see35知已
冇5分鐘就放學
真係無奈
好彩都接到諾2放學
星期5本身5想番
之後突然又唔想see到人
又冇番
諾2放左學打比我
之後我同佢去左see wing姐佢地打波
點知呀珊剛剛係德愛放學打比我
我叫佢黎找我
之後我同諾2...丹丹...呀珊....去食m記
點知同左諾2and丹 講左88知後
琪琪又係德愛放學打比我= =''
呀珊去接佢細佬
我去接琪琪
跟注我送完琪琪之後
個去找呀珊and佢細佬
同呀珊講左震計
之後就送佢番home
就番home路
沖左個涼..食左個飯
左落街打波過左一震
呀珊就落黎找我
知後我地兩個拖注手去左坐公園
12;00
自已去左第二到坐到3;00就番home路
但係第二日一早約左人呀珊去唱K...
|
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
| 2007-09-18 |
分類: 未分類 |
今日我熊貓要講下咩係原諒
原諒係D咩?
記到當見唔到
睇到當睇唔到
見到掉路走
定係主動同你講野
當冇事發生
定係約你就去約第二個
我唔明呀
如果哩個係原諒
咁要黎做咩呀
我唔明呀 |
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 2007-09-14 |
分類: 未分類 |
嘆!
好Q煩
我唔想左理啦
琴日弟一日練波
都ok啦
今日有比人話講少就野
其實我有變咩
哩排呀珊好like講屎fuck鬼
講咩後面都加句屎fuck鬼
琴日番落街場到一個女仔
佢個樣幾靚嫁
但係有好多我唔like的野
又爆粗又大大聲聲講野
之後又吃煙喝酒
如果比著我係佢個情人
我令願死左佢
嘆!真係人不可以貌相 |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 67 | »
|