琴晚zzz唔到
有D事
呀顛:
我都唔想
我地的日子好短
我唔想你左腸胃炎落去
我地落去你只會令你唔開心
記住唔好左為我做哩D野
sor,,,,,,
再見還是朋友
送隻歌比你
''自愛''
嘆~
好煩呀
哩排好多野發生左
救命呀!
點解哩排咁黑嫁!
學校件事已經夠煩嫁啦!
日日仲比呀媽炮轟
成日又比人玩
救命呀
你地想點呀
唔好再玩我啦!
好煩呀!
今日開學禮!
又係一個好悶的日子
唔知點解今年冇咩奮粉的感覺
可能因為有一樣野係到now總係放係個心到
就係一段後悔的友誼.........
不過我對籃球隊的第一次練波有興趣好多
點都好我最開心的係真係有人因為為左隊波
so同我講番野
我開心的係仲有人會因為隊波做一D可能係佢唔like的事
今日老鄭係到講後選學長名單的時候
我好繄張聽下有邊個籃球隊的人
都有3~4個
but我最緊張都係see下有冇我的偶像份
我做野當然係一激就中
當然有我尊敬的wing姐份啦