今日仰望之家大旅行
發生左好多開心好多好多的回憶
但係令我有好多的反思!!!
now想番起暑假到現在所做過所錯過的野
都覺得樣衰
我錯得最錯的都係12月的2號
我仲記得個日係''葛褔臨佈道大會''
我比左一d野人..呢個人係我生命中算係一個好重要的人
我今日行番hm的時候想番起好多舊時發生過的野
發現如果唔係好多時都會錯決定
今日我唔會冇再一個好家姐
唔會有一班永遠同我D關係都唔清唔楚的好朋友好老死
但係可惜人生真係冇take 2
如果比我間過我一定唔會咁間
但係呢個世界''有早知..就冇乞衣''啦
點都好..勇往直前覺位比心機呀
由其係籃球隊同姓吳個D呀
仲有就係F.5姓郭個個呀
學界win左兩場
仲有兩場
win多場應可以入到四強
比心機
26號打得好差
但係一定老力
記注你應成左我D咩!!!
哈哈 |